Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

Σχολή Γονέων Δήμου Παλλήνης: Ένας κύκλος κλείνει και η ψυχή γεμίζει εμπειρίες!

 

Ένας κύκλος κλείνει και η ψυχή γεμίζει εμπειρίες! 

«Όλα τα ωραία τελειώνουν μία μέρα», συνηθίζουμε να λέμε και η ψυχή μας γεμίζει αγωνία για όλα όσα θα ακολουθήσουν. Όμως, έχουμε σκεφτεί μήπως στην ουσία δεν είναι ακριβώς έτσι; Μήπως δηλαδή όταν ολοκληρώνεται ένας κύκλος με ωραίες στιγμές, η ψυχή μας γεμίζει με εμπειρίες που θα μας βοηθήσουν να «γεννήσουμε» κι άλλες ωραίες στιγμές στην καθημερινότητά μας;

Ένας κύκλος για μένα έκλεισε ολοκληρώνοντας τις συνεδρίες με την ψυχολόγο του Δήμου Παλλήνης, κυρία Ελίνα Κωνσταντίνου. Ας μη σταθώ μόνο στα θετικά σχόλια για τον επαγγελματισμό και την υπευθυνότητα που με προσέγγισε. Ας σταθώ στα εφόδια που μου έδωσε για να μπορέσω να ξεκλειδώσω σκοτεινές γωνιές που τόσα χρόνια ταλάνιζαν τη σκέψη και την καρδιά μου. Ας σταθώ σε κλειδιά που άνοιξαν κλειστές πόρτες για να μπορέσω να σκεφτώ διαφορετικά. Να σκεφτώ διαφορετικά για το δικό μου καλό και κατ’ επέκταση για την προσωπική μου εξέλιξη. Νέα συναισθήματα βγήκαν στην επιφάνεια, νέοι ορίζοντες ανοίχθηκαν μπροστά μου, νέοι τρόποι σκέψης, καινούρια θέαση των πραγμάτων, καινούριες εμπειρίες ζωής. 

Η κυρία Κωνσταντίνου μέσα από τον κύκλο των συνεδριών κατάφερε να με βγάλει από την comfort zone που είχα καταφύγει χρόνια τώρα και να με προβληματίσει. Δεν έδωσε συμβουλές και οδηγίες για να σκεφτώ, δεν μου υπέδειξε πως να πράττω. Το αντίθετο μάλιστα. Με βοήθησε να ξεδιπλωθώ, να ψάξω βαθιά μέσα μου. Και είναι τόσο ωραίο να ψάχνεις μέσα σου. Πάντα θα βρεις τις απαντήσεις που ζητάς.

Τελικά όντως τα πράγματα μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικά απ’ ότι τα βλέπουμε. Σταμάτησα, λοιπόν, να κρύβομαι στο καταφύγιο που είχα φτιάξει για τον εαυτό μου. Αισθάνθηκα πιο δυνατή, πάτησα στα πόδια μου, προβληματίστηκα, γνώρισα πτυχές μου που δεν ήξερα, αγάπησα τα ελαττώματά μου και αγκάλιασα τα προτερήματά μου. Οι συναντήσεις με τον ψυχολόγο, τελικά, είναι μία δύσκολη διαδικασία που σε φορτίζει, σε ταλανίζει, σε κάνει να σκεφτείς και όταν γυρίζεις σπίτι πρέπει να διαχειριστείς όλα όσα ειπώθηκαν και ξεπετάχτηκαν σαν πυροτεχνήματα από την ταλαιπωρημένη ψυχή. Αλλά η ψυχή ξέρει να διαχειρίζεται τις δυσκολίες.

Κι όσο μπαίνεις πιο βαθιά στην ψυχή, τόσο ανακαλύπτεις και όσο ανακαλύπτεις τόσο θέλεις κι άλλο να ψάξεις και όταν ψάχνεις πάντα βρίσκεις. Βρίσκεις τον εαυτό σου και μαθαίνεις να ζεις με αυτόν. Σου αρέσει να ζεις με αυτόν. Τον αγαπάς, τον συμπονάς και τον χαίρεσαι, γιατί είσαι εσύ. 

Ευχαριστώ Ελίνα για το όμορφο ταξίδι της ψυχής.

Κ. Γ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου